34.Kongres i targi LNE

with Brak komentarzy

 

34. Kongres i targi kosmetologiczne LNE za nami ! Dla tych którzy nie mogli skorzystać, krótka relacja z tego wydarzenia.


     Sobota kongresowa zapowiadała się wyjątkowo interesująco. Cały ten dzień spędziłam na Sali Wykładowej ( Sala Bratysławska) gdzie od rana do późnego popołudnia wygłaszane były ciekawe wykłady. Tego dnia brakło mi już czasu na zakupy.
Kongres  rozpoczął bardzo ciekawy panel, prowadzony przez najlepszych specjalistów: Global Anti-Aging. Prawie 3 godzinny panel o starzeniu się skóry dał mi wiele cennych wskazówek. Cieszę się bardzo, że specjaliści podkreślają wagę zdrowego trybu życia w procesie starzenia. Kremy i zabiegi to ważna część w zapobieganiu starzenia, ale nie może się równać z prawidłowy odżywianiem, aktywnością fizyczną, spokojem ducha i pozytywnym nastawieniem. Jako kosmetolodzy musimy o tym pamiętać, szczególnie wtedy, kiedy efekty naszych kuracji są mało widoczne. Każdy z wykładowców przedstawiał swój sposób widzenia problemu i skupiał się na nim, my możemy połączyć wszystkie te poglądy w całość, by jak najefektywniej pomóc klientowi/ pacjentowi.

Global Anit-Aging

    Podsumowując panel Glogal Anti-Aging: Korekcja objawów starzenia przynosi efekt ale tylko pozorny, natomiast stymulacja organizmu do odnowy daje długofalowe efekty. Połączenie tego z odpowiednimi kosmetykami zawierającymi retinol w dobranej do skóry formie, pozwala widocznie poprawić jej kondycję . Procesu starzenia nie zatrzymamy, ale dbanie o równowagę w życiu również psychiczną, pozwoli zachować młodość jak najdłużej.
Szersze informacje o całościowym odmładzaniu na pewno pojawią się na łamach LNE.


     Po naukowej części przyszła pora na luźniejsze tematy. Kolejna sesja dotyczyła biznesu i komunikacji z klientem. Najlepiej wspominam wystąpienie Olgi Kozierowskiej „Bądź zmianą”. Pełne humoru, ale i głębokich myśli wystąpienie dodało osobom zgromadzonym na sali energii i zapewne nowych pomysłów. Więcej inspiracji od Olgi można czerpać z fanpage „Biznes pisany szminką”.
    Od dłuższego czasu przeszkadza mi w marketingu przedmiotowe traktowanie wizerunku kobiety. Właśnie o walce z tym trendem i godnym traktowaniu kobiet w biznesie mówiła Joanna Stopyra. Większość z nas widziała reklamę marki Dove dotyczącą akceptacji kobiet przez siebie. Nowy trend: femvertising to odpowiedź, na przedmiotowe traktowanie kobiet. Odkąd prowadzę bloga staram się unikać zdjęć modelek z photoshopa a przedstawiać prawdziwe problemy, prawdziwe kobiety lub naturę. Mam nadzieje, że ten trend zagości na salonowych stronach bo idealne i „przelukrowane” kobiety nie dodają pewności siebie naszym klientom ani też nie świadczą o prawdziwych możliwościach zabiegu.

Kampania Dove

Źródło: http://www.idoveyou.pl/pl/Wskazowki-i-porady/Artykuly/Kampania-na-rzecz-prawdziwego-piekna.aspx


Niedziela kongresowa poświęcona była zagadnieniom związanym z medycyną estetyczną, co akurat nie jest punktem moich zainteresowań.

       Ten czas poświęciłam na zakupy i przeglądnięcie oferty targowej. Często na targach zbieram ulotki firm, których nie znam a zainteresowały mnie ich produkty. Czasem kupuję jeden produkt do testów, a w domu sprawdzam na spokojnie ich ofertę. Na targach, jeśli robię zakupy to mam wcześniej przygotowaną listę co potrzebuję. Korzystanie z Kongresu i Targów odbywa się z obmyślaną strategią.

3

       W tym roku bardzo ucieszyła mnie duża ilość marek naturalnych i ekologicznych jak na profesjonalne kosmetyki. Stoiska były piękne i kolorowe. Osobna sala z działem manicure to istny raj dla wszystkich miłośniczek pięknych dłoni i stóp. Bardzo cenne były pokazy na tym dziale nowych technik z różnych firm. Dużym zainteresowaniem cieszyły się też prezentacje firmowe : kosmetologia w praktyce oraz sesje make-up. Podział na takie strefy uważam za świetne rozwiązanie, gdyż teraz jest coraz więcej specjalistów z danej dziedziny beauty a podział ułatwia korzystanie z wydarzenia.
p.s Jedyny problem polega na tym, że trudno się zdecydować czy w tym czasie pójść na wykład czy może pokaz, zakupy czy kawę z koleżanką ze szkoły… wszystko zachęca i wszędzie chce się być !

targi LNE


     Od godziny 13 już byłam na Sali Bratysławskiej słuchając kolejnych wykładów, ale też przygotowując się na rozstrzygnięcie konkursu Kosmetyczka Roku 2016 organizowanym przez firmę Bielenda Professional. W tym roku udało mi się zakwalifikować do finałowej 10-tki po teście wiedzy. Test praktycznych umiejętności odbył się w Sulejowie w dniach 27-28 października 2016. Na finałowej Gali prowadzonej przez Krzysztofa Ibisza miała zostać ogłoszona Kosmetyczka Roku 2016. Tak się szczęśliwie okazało że… to ja !. Po odebraniu nagrody przyszła pora na zdjęcia i wywiady i tak fantastycznie zakończył się mój pobyt na 34. Kongresie i targach kosmetologicznych LNE.

Kosmetyczka Roku 2016


Jeśli jeszcze nie byłaś na takim niesamowitym weekendzie kosmetycznym to koniecznie nie zapomnij o następnym majowym Kongresie i Targach LNE. Ogrom wiedzy jaką możesz posiąść w krótkim czasie i możliwość poznania nowości kosmetycznych sprawia, ze jest to idealne miejsce dla każdej specjalistki beauty.